Дистанційна робота психолога



Карантин

Пам'ятка батькам під час карантину

 Карантин – це    не канікули! Зберігайте спокій, мийте руки та залишайтесь вдома.

Навчання на карантині

продовжується, не зважаючи 

ні на що!

Але прошу ставитись із розумінням до тих, хто це навчання організовує .

Ми в ситуації дистанційного навчання вперше, так само як і ви, тож давайте співпрацювати! 

Усі завдання, посилання та інші матеріали для дистанційного навчання ви можете знайти на сайті нашого ліцеюНаш сайт – це спосіб первинного інформування батьків та здобувачів світи про навчання в умовах карантину.

Якщо в завданні на сайті не вказано іншого – відправити готову роботу варто на електронну пошту вчителя . Також через пошту можна     задавати питання та залишати коментарі. 

Нагадайте дітям, що виконувати онлайн

завдання  вислані та опубліковані викладачем – це обов’язковий

елемент дистанційного навчання ( якщо не вказано інше), та про необхідність дотримання режиму. 

Зберігайте спокій, контролюйте навчання дітей і будьте здорові! 

Разом, ми впораємось з усіма викликами сьогодення!



Психологічні поради для батьків під час карантину


https://mon.gov.ua/ua/news/yak-govoriti-z-ditinoyu-pro-covid-19-navchiti-yiyi-veselo-miti-ruki-ta-pravilno-vidpochivati-poradi-dlya-batkiv-pid-chas-karantinu-vid-mon-ta-yunisef-ukrayina

Психологічний 

«чемоданчик самодопомоги»

Наодинці або разом з членами родини виконайте вправу.  На аркуші паперу пропишіть закінчення речень:

ü  Що змінилося в моєму сьогоднішньому дні?.........

ü     Що я можу зробити корисне, коли в мене з’являється більше часу?........

ü     Які я знаю і роблю вправи, щоб не хвилюватися?............

ü      Мої дії, щоб не підпасти під загальний панічний страх ………..

ü     Що я можу рекомендувати друзям, щоб не хвилювалися?..........

ü     Якщо я буду притримуватись  рекомендацій (правил) правильної поведінки в тій чи іншій ситуації, то я буду……


  Пам’ятайте: якими складними не були б часи, не варто віддавати всі сили на негативне сприйняття.
Візьміть за правило   - запам‘ятовувати кожен день те, що викликає у вас позитивну емоцію.

   Здоров’я всім!




Навчання вдома-практичні поради педагогам

Асоціативний тест:пізнай себе

https://uamodna.com/articles/asociatyvnyy-test-piznay-sebe/


Асоціативний тест на взаємини з протилежною статтю та

сприйняття життя

https://coma.in.ua/32334

Он-лайн тест із самопізнання

https://inlviv.in.ua/zhittya/psihologiya/test-ne-rozdumuyuchy-nazvit-tvarynu-yaku-vy-pobachyly-pershoyu-i-vy-bagato-chogo-zrozumiyete-pro-sebe

Он-лайн тест

«Подорож по пустелі»

https://psychologytoday.su/psikhologchna-osvta-1/asotsativnii-test-podorozh-po-pustel-39448

 

Он-лайн тест

http://ganok.in.ua/psihologija/test-na-asociaciju-z-maljunkom-zhinochogo


7 он-лайн тестів, які потрібно пройти кожному

https://lviv.com/statti/7-psykholohichnykh-testiv-iaki-varto-proity-kozhnomu/


Он-лайн тести

https://nlotv.com/ua/tests/view/4415-luchshie-psihologicheskie-testy-kotorye-mozhno-proyti-v-internete


Визначення рівня щастя

https://onlinetestpad.com/ua/testview/148561-viznachennya-r%D1%96vnya-shhastya



Корисні посилання під час карантину  від психолога

ЗДОБУВАЧАМ  ОСВІТИ

Інтерактивна вправа «Згрупуй емоції на позитивні та негативні»

https://learningapps.org/display?v=p05ur9zna20Інтерактивна вправа

«Знайди пару емоціям»

https://learningapps.org/display?v=pqadgs4b220

Інтерактивна вправа

«Залатай килимок»

https://learningapps.org/display?v=p72m5f9ia20

Інтерактивна вправа


«Розгадай кросворд з психології»

https://learningapps.org/display?v=pj61agn1320

Інтерактивна гра 

«Дружба»

https://learningapps.org/display?v=ps4mxow1c20

Інтерактивна вправа - пазл «Обʼєднай в групи»

https://learningapps.org/display?v=p7zoom6s520




Психологічна служба навчального закладу  повідомляє:

В умовах карантину й самоізоляції ми переживаємо дуже величезний спектр емоцій.
Важливо визнавати усі ці різні відчуття в собі і висловлювати їх прямо, в безпечний спосіб.
Не прискіпуючись до побутових дрібниць, а розуміючи справжню причину переживань.
Щоб емоції не накопичувались і не вибухали, а минали собі, знаходячи адекватний вихід назовні. Усім сил та здорового гніву.

РОДИНА НА КАРАНТИНІ
Психологічна служба навчального закладу  повідомляє:

Ø Створіть ДОБРІ СІМЕЙНІ ТРАДИЦІЇ.
          Наприклад, зарядка щоранку, спільне приготування сніданку, чаювання         після обіду, спостерігання заходу сонця, спільний перегляд серіалу.

Ø Не забувайте, що ВСІ ОБМЕЖЕННЯ ТИМЧАСОВІ!
Подумайте, що позитивного приніс вам карантин – може, більше часу з дітьми, домашнього затишку,
Подумайте, що позитивного приніс вам карантин – може, більше часу з дітьми, домашнього затишку, здорової їжі, прогулянок на природі? З якою користю для себе ви можете використати цей час?
Ø Важливо прийняти, що самоізоляція – це ВЛАСНИЙ ВИБІР ЗАДЛЯ ЗАХИСТУ свого здоров‘я та здоров‘я близьких. Коли ми сприймаємо ситуацію, як примус, то відчуваємо більше негативних емоцій. Коли усвідомлюємо, що це власний вибір, то повертаємо собі ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ, а з нею і СИЛУ організувати самоізоляцію найкращим чином. Так, щоб була і робота, і відпочинок, навчання, творчість і спорт. Все у наших руках.
Ø В нових умовах варто вчитися ЖИТИ ТУТ І ЗАРАЗ, радіти тому, що є у житті кожного з нас. Якщо їсти, то повноцінно відчувати смак їжі, не перебиваючи його метушнею та телебаченням. Якщо грати з дітьми – то вмикатись емоційно, не відволікаючись на роботу. Якщо ГОВОРИТИ з підлітком, то ВІДКРИТО, розділяючи з ним свої переживання. Частіше говорити один одному «ДЯКУЮ» І «ЛЮБЛЮ ТЕБЕ»!
Ø Дозвольте собі БУТИ НЕІДЕАЛЬНИМИ. Щось не встигати, недоприбирати, недовчити з дитиною уроки, приготувати швидку їжу, втомитися від дітей «на голові». Все це нормально в умовах обмежень! Кожен з нас потребує підтримки, а не критики! Бережіть себе та своїх близьких!
Психологічна служба навчального закладу  повідомляє:
      Підліткам як ніколи потрібна наша підтримка. Саме зараз, в період "турбулентності", найголовніше завдання - знизити рівень стресу і напруги, як дорослих, так і дітей. Ми ще не мали справу з такими умовами. Це нова реальність і ніхто не може повернути нам вчорашній статус-кво.
     Досі зустрічається багато інформації про те, що діти не в зоні ризику під час карантину і їм достатньо просто сидіти вдома. Однак карантин - це не канікули і не відпустка; діти опинились в ізоляції, в постійних тривожних розмовах інших людей, іноді в близькому контакті з роздратованими і розгубленими дорослими, в тому числі з приводу "карантинового" дозвілля і навчання дітей.
    Проте жодний залитий фарбою зошит, жодне невиконане завдання, жодна технічна неполадка або "відставання" від програми не варті того, щоб роздратування дорослих  передавалось дітям.
    Бо за лічені дні карантину підлітки роблять те, що вчора здавалось неможливим: вони адаптуються до нових умов з космічною швидкістю, спілкуються зі своїми друзями он-лайн, навчаються, самостійно організовують свій час, роблять самі домашку, підтримують один одного та будують внутрішнє відчуття, що життя триває.
        Що важливо в цей період:
- спокійні та люблячі батьки, які в контакті зі своїми дітьми. Саме батьки є та будуть потужним джерелом натхнення, впевненості та підтримки;
- спілкування з одногрупниками та керівниками груп, обмін враженнями і новинами, зустрічі в нових форматах);
- новий розклад і структура дня, які повинні обов'язково з'явитися у дітей, бо вони надають їм впевненості, передбачуваності, відчуття безпеки та самостійності щодня;
- в доступі: цікаві матеріали, завдання, книжки, ігри та пізнавальні відео, які створюють найкращий досвід спілкування з найближчими людьми та роблять непотрібними безцільне використання гаджетів і вимушене проведення часу насамоті.
        Бережіть себе та своїх дітей. Складні часи минуть, а підтримка залишиться з ними назавжди: в їх нових звершеннях, перемогах та успіхах.















2 комментария:

  1. ДУЖЕ ГАРНО ОФОРМЛЕНИЙ ВАШ БЛОГ: ДОСТУПНА, ЦІКАВА, ІЛЮСТРОВАНА ІНФОРМАЦІЯ.

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дуже вдячна за приємні та позитивні слова.

      Удалить