Соромитесь звернутися до практичного психолога
або хочете внести пропозицію анонімно,
саме тому надопомогу молодим людям створено електрону
УВАГА!
УВАГА! УВАГА!
Зі своєю
проблемою Ви можете звернутися до:
практичного психолога – Бойко Ганни Михайлівни
Чекаю Ваших запитів за електронною адресою
ganna.bojko82@ukr.net
https://www.facebook.com/bojko.gan2013?loca
У зв'язку з тим, що інформаційні
технології стали невід'ємною частиною нашого життя, і міцно увійшли в наш
повсякденний побут, використання електронної скриньки довіри може бути однією з
ефективних видів віддаленого консультування. Тому психологічною службою ДПТНЗ «ВОЛОДАРСЬКИЙ ПАЛ» активно впроваджується даний вид консультування. Треба
відзначити, що консультація з використанням електронної пошти - одна з форм
роботи психолога. Вона може носити діагностичний, стимулюючий, рекомендаційний
характер, служити засобом підвищення психологічної грамотності і здобувачів освіти, і педагогів, і батьків. Таким
чином, характер роботи електронної скриньки довіри
здатний задовольнити вищеописані потреби і необхідності. Консультації по
електронній скриньці довіри забезпечують оперативність спілкування, досить
щадні умови і психологічну підтримку учасників освітнього процесу. Метою організації електронної
скриньки довіри є надання екстреної віддаленої психологічної допомоги по
запитам, які надходять на певну електронну адресу. Потрібно враховувати те, що
в даному варіанті запити надходять в першу чергу від здобувачів освіти ліцею, а потім вже від їхніх батьків, педагогів та адміністрації.
Функції «Електронної психологічної
скриньки довіри»:
- Віддалене індивідуальне психологічне консультування;
- Просвітництво (інформування по запитам, що надходять);
- Збереження психологічного здоров'я здобувачів освіти, батьків та педагогічного колективу;
- Профілактика вживання психоактивних речовин;
- Впровадження та поширення інформаційних технологій в психологічному
консультуванні.
Структура запитів :
1. Міжособистісні взаємини (взаємини з однолітками,
взаємини з особами протилежної статті, переживання батьків через взаємин дитини
з однолітками, конфлікти).
2. Сімейні взаємини (переживання дитини у зв'язку з
конфліктами між батьками, конфлікти здобувачів освіти з батьками, розлучення батьків, взаємовідносини
братів і сестер і т.п.)
3. Запити, пов'язані з навчальною діяльністю
(переживання пов'язані з успішністю, конфлікти з викладачами. Майстрами в/н, переживання
батьків (родичів) з приводу успішності дитини)
4 . Інформаційні запити будь-якої спрямованості.
5 . Листи - жарти, розіграші і т.п.
Робота психолога навчального закладу полягає в
прочитанні, аналізі отриманих листів та інформації, та написанні відповіді в
такому ж електронному вигляді. Крім основного виду діяльності - листування,
психологом ведеться журнал обліку звернень, де виробляється класифікація
запитів з їх коротким змістом. Служба «Електронна
скринька довіри» є носієм принципів конфіденційності та анонімності.
Звернення за психологічною допомогою, як правило, пов'язано з тим, що у людини
існує проблема, яку вона не в змозі вирішити самостійно. За допомогою роботи
такої служби в ДПТНЗ «Володарський
професійний аграрний ліцей» створено умови безпеки клієнта,
безоціночного, співчутливого до нього відношення з наданням права відчувати,
думати і чинити так, як він вважає для себе необхідним і важливим. Людина
завжди має можливість перервати своє спілкування з консультантом, «невидимий»
консультант не викликає почуття тривоги або збентеження, відсутність
візуального контакту більшою мірою сприяє розкріпаченому діалогу з боку
клієнта. Основними принципами, як говорилося вище, є анонімність і
конфіденційність,тобто довіра. Можливість не називати свого імені дає вільно
говорити про свої особисті проблеми і обговорювати хвилюючі питання.
Довірливість і конфіденційність роботи служби забезпечується тим, що вся
інформація, що отримується в електронному листі(текст, фото, посилання) доступні тільки практичному психологу. Адреса «електроноої скриньки» довіри розміщена на персональному блозі практичного
психолога, що дозволяє кожному учаснику освітнього процесу в будь-яку мить використати
електронну адресу для спілкування.
Комментариев нет:
Отправить комментарий