Онлайн-консультування




Соромитесь звернутися до практичного психолога

або хочете внести пропозицію анонімно,

саме тому надопомогу молодим людям створено електрону

 «Скриньку довіри»



УВАГА!

УВАГА!   УВАГА!

Зі своєю проблемою Ви можете звернутися до:

практичного психолога – Бойко Ганни Михайлівни


Чекаю Ваших запитів за електронною адресою

ganna.bojko82@ukr.net


   Viber      067-452-83-48


https://www.facebook.com/bojko.gan2013?loca


ganna5179

У зв'язку з тим, що інформаційні технології стали невід'ємною частиною нашого життя, і міцно увійшли в наш повсякденний побут, використання електронної скриньки довіри може бути однією з ефективних видів віддаленого консультування. Тому психологічною службою ДПТНЗ «ВОЛОДАРСЬКИЙ ПАЛ» активно впроваджується даний вид консультування. Треба відзначити, що консультація з використанням електронної пошти - одна з форм роботи психолога. Вона може носити діагностичний, стимулюючий, рекомендаційний характер, служити засобом підвищення психологічної грамотності і здобувачів освіти, і педагогів, і батьків. Таким чином, характер роботи електронної скриньки довіри здатний задовольнити вищеописані потреби і необхідності. Консультації по електронній скриньці довіри забезпечують оперативність спілкування, досить щадні умови і психологічну підтримку учасників освітнього процесу. Метою організації електронної скриньки довіри є надання екстреної віддаленої психологічної допомоги по запитам, які надходять на певну електронну адресу. Потрібно враховувати те, що в даному варіанті запити надходять в першу чергу від здобувачів освіти ліцею, а потім вже від їхніх батьків, педагогів та адміністрації.

Функції «Електронної психологічної скриньки довіри»:

  •  Віддалене індивідуальне психологічне консультування;
  •  Просвітництво (інформування по запитам, що надходять);
  •  Збереження психологічного здоров'я здобувачів освіти, батьків та педагогічного колективу; 
  • Профілактика вживання психоактивних речовин; 
  • Впровадження та поширення інформаційних технологій в психологічному консультуванні.

Структура запитів :

1. Міжособистісні взаємини (взаємини з однолітками, взаємини з особами протилежної статті, переживання батьків через взаємин дитини з однолітками, конфлікти).

2. Сімейні взаємини (переживання дитини у зв'язку з конфліктами між батьками, конфлікти здобувачів освіти з батьками, розлучення батьків, взаємовідносини братів і сестер і т.п.)

3. Запити, пов'язані з навчальною діяльністю (переживання пов'язані з успішністю, конфлікти з викладачами. Майстрами в/н, переживання батьків (родичів) з приводу успішності дитини)

4 . Інформаційні запити будь-якої спрямованості.

5 . Листи - жарти, розіграші і т.п.

Робота психолога навчального закладу полягає в прочитанні, аналізі отриманих листів та інформації, та написанні відповіді в такому ж електронному вигляді. Крім основного виду діяльності - листування, психологом ведеться журнал обліку звернень, де виробляється класифікація запитів з їх коротким змістом. Служба «Електронна скринька довіри» є носієм принципів конфіденційності та анонімності. Звернення за психологічною допомогою, як правило, пов'язано з тим, що у людини існує проблема, яку вона не в змозі вирішити самостійно. За допомогою роботи такої служби в ДПТНЗ «Володарський професійний аграрний ліцей» створено умови безпеки клієнта, безоціночного, співчутливого до нього відношення з наданням права відчувати, думати і чинити так, як він вважає для себе необхідним і важливим. Людина завжди має можливість перервати своє спілкування з консультантом, «невидимий» консультант не викликає почуття тривоги або збентеження, відсутність візуального контакту більшою мірою сприяє розкріпаченому діалогу з боку клієнта. Основними принципами, як говорилося вище, є анонімність і конфіденційність,тобто довіра. Можливість не називати свого імені дає вільно говорити про свої особисті проблеми і обговорювати хвилюючі питання. Довірливість і конфіденційність роботи служби забезпечується тим, що вся інформація, що отримується в електронному листі(текст, фото, посилання) доступні тільки практичному психологу. Адреса «електроноої скриньки» довіри розміщена на персональному блозі  практичного психолога, що дозволяє кожному учаснику освітнього процесу в будь-яку мить використати електронну адресу для спілкування.


Комментариев нет:

Отправить комментарий